czwartek, 10 lipca 2014

Społeczeństwo #6: Pieniądze wyznacznikiem wartości człowieka

Ostatnio nie mam żadnego pomysłu na ciekawostkę o jakiej mógłbym napisać więc postanowiłem wreszcie napisać coś z innej kategorii mojego bloga. Od bardzo dawna miałem o tym napisać jednak nie umiałem moich myśli skleić w logiczną całość. Uznałem, że przyszła najwyższa pora by to wreszcie zrobić, tak więc jest post o pieniądzach. Jako, że jestem uczniem gimnazjum, codziennie mam styczność z największymi materialistami na Świecie, ponieważ taka cecha jest jedną z najczęściej spotykanych u ludzi w tym wieku. Bardzo często widzę jak moi rówieśnicy śmieją się z kogoś kto nie ma markowych ubrań. O co chodzi?! Może rodzice tej osoby mają problemy finansowe. Przecież to nie wina tej osoby, że jej rodziców stać na takie ubrania a nie inne. Z resztą jeśli ktoś śmieje się z takiej osoby to pół biedy, bo wyśmiewana osoba z pewnością będzie kiedyś miała okazję, żeby się takiemu za przeproszeniem idiocie odegrać. Dla mnie najgorsze jest to, gdy ktoś się śmieje z bezdomnego! Ja osobiście obok osoby która żebra nie umiem przejść obojętnie, jeśli nie mam przy sobie ani grosza, zawsze biegnę do najbliższego sklepu i biorę bułkę na kredyt byle by tylko coś takiej osobie dać. A wracając do tematu, jeśli ktoś ma zamiar się z takiej osoby śmiać, niech pomyśli co by było gdyby to on była na miejscu takiego człowieka, nic nie jest wykluczone, może w przyszłości właśnie tak skończy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz