poniedziałek, 9 czerwca 2014

Ciekawostki #2: Nie można jeść lodów w upał!

 Nie mogłem się powstrzymać od napisania tego wpisu. Czytałem sobie bloga pewnej 13 letniej dziewczyny o tym jak się ubrać i co jeść w upał. Wszystko wydawało się być OK. Do momentu gdy zobaczyłem, że napisała, że zaleca jeść jak najwięcej lodów. Z tej okazji mam dla was informację która wielu z was z pewnością z dziwi: No właśnie w upał nie powinno jeść się lodów (hehe). Co prawda nikt się do tego nie stosuje, ale i tak wytłumaczę wam dla czego. Chodzi o to, że podczas jedzenia lodów ochładzamy nasz organizm, a organizm musi utrzymywać ciepłą temperaturę ciała by poprawnie funkcjonować, dlatego po małej chwili od zjedzenia loda błyskawicznie się ogrzewa i w efekcie jest nam cieplej niż było przed jego zjedzeniem - Dlatego lepiej napić się wody :)

3 komentarze:

  1. A to nowość!
    Ja jem lody, nie po to żeby się ochłodzić, a skosztować coś słodkiego :)
    Przydatna informacja.
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad na moim blogu, w postaci komentarza lub obserwacji :) http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/06/summer-summer-summer.html

    OdpowiedzUsuń
  2. hah nie wiedziałam ;o
    RoksiTv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń