sobota, 7 czerwca 2014

Inne #1: Wystaw sobie cel na wakacje!

Wakacje coraz bliżej, z pewnością każdy nie może się doczekać kiedy wyjdzie ze szkoły ze świadectwem i będzie mógł zacząć upragnione 2 miesiące relaksu. No właśnie relaks każdy interpretuje to słowo inaczej. Dla jednych jest to po prostu leżenie w samej piżamie z pilotem od telewizora i miską popcornu, dla innych jest to bieganie za piłką aż ciało odmówi nam posłuszeństwa, a dla jeszcze innej grupy osób jest to zwykłe przebywanie z przyjaciółmi. Oczywiście sposobów na relaks jest o wiele więcej, ale ja chciałbym skupić się na dwóch wymienionych przeze mnie na końcu. Oczywiście nie tylko dla tego, że od patrzenia się całymi dniami na ekran psuje się wzrok, ale dla tego by mieć co opowiadać, gdy wakacje się skończą, bo ta chwila niestety nadejdzie. Najlepszym sposobem na to by wyrwać się w wakacje z domu jest jeszcze przed ich rozpoczęciem postawić sobie cel, najlepiej kilka celów które musimy zrealizować w wakacje. Celem takim nie musi oczywiście być schudnąć 10 kilo, ponieważ to co będziemy robić ma sprawiać nam przyjemność i dawać satysfakcję. Najlepiej, żeby było to coś co ma duże prawdopodobieństwo zdarzenia się, na przykład strzelić 3 bramki w meczu swojej drużyny, lub poznać 5 nowych osób. Aczkolwiek odrobina szaleństwa, też dobrze zrobi, przecież przyjemnie będzie opowiadać o tym, że zrobiliśmy coś nieprawdopodobnego! Ja osobiście wystawiłem sobie już 2 cele na wakacje, mam nadzieję podzielić się z wami ich realizacją w przyszłych wpisach o wakacjach :) Zapraszam do obserwowania bloga i czytania kolejnych wpisów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz