sobota, 7 czerwca 2014

Rozrywka #1: Muzyka czy da się bez niej żyć?

Wiele osób, najczęściej uczniowie szkół podstawowych i gimnazjów twierdzi, że bez muzyki życie nie miało by sensu, lub nawet, że bez muzyki nie dało by się żyć! Ja jestem z tą "teorią" sprzeczny. Owszem bardzo lubię muzykę ale nie ma ona wpływu na moje życie. Ostatnio przez 2 tygodnie nie słuchałem muzyki i moje życie się nie zmieniło ;). Udowodniono, że muzyka ma wpływ na nasz nastrój ale nie oznacza to, że nie da się bez niej żyć. Gdy jesteśmy smutni zamiast wesołej piosenki wystarczy pozytywna myśl, a jedno smutne wspomnienie, może wywołać u nas płacz. Tak więc poradzilibyśmy sobie bez muzyki pod względem emocjonalnym. Niektórym osobą wydaje się, że nie można żyć bez muzyki, ale co innego było by gdyby teraz muzyka zniknęła, a gdyby nigdy nie istniała. Jesteśmy po prostu bardzo dobrze do niej przywiązani ponieważ wszędzie się z nią spotykamy :)

1 komentarz:

  1. To chyba zależy od człowieka, mamy takie czasy, że muzyka jest wszędzie, w sklepie, w biurach itd. Dla niektórych to nie jest tylko melodia, rytm. Dla niektórych jest to coś więcej, ci którzy nie potrafią bez niej żyć, czują ją całym sobą i jest ona pokarmem dla ich duszy. To ich uzależnienie. Dla kogoś innego uzależnieniem może być na przykład czytanie książek i wtedy uważają, że nie mogą bez tego żyć. To działa na podobnej zasadzie. Więc, ciekawy post oby więcej takich, w których piszesz to co myślisz. Za to szacun, bo niewielu jest takich blogerów, którzy nie piszą pod publikę. Zatem pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń