wtorek, 10 czerwca 2014

Społeczeństwo #4: W pogoni za modą

Zawsze znajdą się niewolnicy mody którzy chcą mieć wszystko co modne. Niestety jeśli chcemy być modni musimy liczyć się z bardzo dużymi wydatkami. Często, kupujemy coś co oferuje inna firma o wiele taniej ale czemu? Bo zależy nam na to by mieć coś z konkretnej marki. Często mimo wysokiej ceny taki produkt wcale nie jest lepszy jakościowo od innych, jest on po prostu odpowiednio wypromowany. Idealnym przykładem są buty New Balance które zostały wypromowane między innymi przez Kube Wojewódzkiego. Innym produktem który mogę podać jako przykład są telefony firmy Apple, ta firma szacunek zyskała sobie u mnie tym, że wypromowała się sama, jednak na chwilę obecną jest wiele telefonów lepszych od tych sprzedawanych przez nich.

1 komentarz:

  1. teraz dla strasznie wielkiej liczby osób przede wszystkim liczy się metka, marka bądź konkretne logo, bo to przecież jest modne i wypada to mieć. co z tego, że są inne, ładniejsze, a przede wszystkim tańsze rzeczy, skoro są niemodne i ich posiadanie nie jest fajne. na szczęście, ja zawsze miałam to w nosie i robiłam po swojemu. ;) marka nigdy mi w tym nie przeszkadzała. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń