wtorek, 10 czerwca 2014

Rozrywka #3: Kreskówki są najlepsze!

Nie oszukujmy się, każdy z nas ogląda kreskówki, jedni z sentymentu inni ponieważ naprawdę ich to interesuje. Nie ma co się sprzeczać wszyscy wiemy, że stare kreskówki są najlepsze, ale jest też kilka nowych które zyskały sobie moją sympatię, poniżej prezentuje kilka moich ulubionych kreskówek z niecodziennym opisem :)

1.Scooby doo
Bajka o grupie znajomych prowadzących niepotrzebne śledztwo, i na końcu łapiących potwora który kogoś straszył. Nigdy nie rozumiałem czemu od razu go nie łapią ale no cóż...
Postacie:
Kudłaty - Zjarany hipis który jest cały czas głody - a głód jest typowy po wypaleniu marihuany więc, wychodzi na to, że cały czas pali. Nie nadaje się do niczego więc zostaje przynętą.
Scooby - Ulubieniec każdego dziecka, zjarany pies zjaranaego hipisa. Podobno potrafi mówić, ale zauważyłem, że tylko kudłaty go rozumie więc wydaje mi się, że domniemane mówienie jest złudzeniem wywołanym nadmiernym paleniem marihuany przez jego właściciela.
Fred - Zakochany w sobie maniak Elvisa i Pułapek, to drugie jest dla niego ważniejsze niż znajomi.
Velma - Kujonka, prowadząca niepotrzebne śledztwo, ale bez niej odcinek byłby o 3/4 krótszy więc musieli wymyślić kogoś pozornie ważnego.
Daphne - Bogata bezużyteczna lalunia, jedyne co zrobiła dla zespołu do udostępniła im samochód.

2.Tom i Jerry 
Jako dziecko tego nie lubiłem traktowałem do jako przerwę między fajnymi bajkami, ale ostatnio zobaczyłem, że puszczają to na jednej stacji więc obejrzałem i zaczęło mi się to podobać. Zauważyłem też dopiero teraz, że to Tom jest tu postacią pozytywną.
Postacie:
Tom - Pracowity kot oddany swojej pani, bez efektu próbuje pozbyć się myszy.
Jerry - Złodziej, darmozjad, złośliwa mysz która stara się zniszczyć życie Toma
Były też 2 psy ale one nikogo nie obchodzą ;)

3.Zwyczajny serial
Bajka o ekipie z pewnego parku z Nowego Jorku. Głównymi bohaterami są Mordecai i Rigby. Ten pierwszy do parku przyszedł z celem - sumiennie pracować i dobrze zarobić. Ten drugi chce tylko zarobić, często wymyśla drogę na skróty przez co wpędza w tarapaty siebie i swojego kolegę. Mordecai mimo to, nie zrywa z nim znajomości. Moim zdaniem kreskówka pokazuje w ten sposób potęgę przyjaźni.
Postacie:
Mordecai - Niebieski szczupak zakochany w czerwonym szczupaku (Małgosi), od zawsze stara się ją pocałować ale nigdy mu nie wychodzi. W sumie wszyscy go lubią poza jego szefem.
Rigby - W 99% odcinków, akcja rozkręca się przez jego głupotę.
Papcio - Syn właściciela parku z nieproporcjonalnie wielką głową. Mimo, że jest stary zachowuje się jak dziecko. Żyje w przekonaniu, że walutą są lizaki.
Hop - Nieśmiertelny goryl, pomaga wszystkim, nie ma własnego życia. Zawsze ratuje Mordecaia i Rigbiego.
Atleta - Zielony gruby typek , kiedyś był kulturystą, teraz ma brzydką dziewczynę i opowiada nie śmieszne żarty o jego mamie.
Duch #5 - Najmniej ważna postać nic nie robi, prawie się nie odzywa, najlepszy kumpel atlety.
Benson - Szef pracowników w parku, nic nie robi tylko się drze, ma obsesje na punkcie Mordecaia i Rigbiego, ciągle się im przygląda i nie pozwala na nawet króciutką przerwę. Wygląda jak automat z gumami do żucia.

A jakie są wasze ulubione kreskówki? :) 

4 komentarze:

  1. Ja uwielbiałam atomówki i DOm dla wymyślonych przyjaciół pani Foster xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda, nie oglądam już kreskówek, ale podoba mi się, jak piszesz, poza tym to oryginalny temat. Zaobserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny opis ''Scooby Doo'' ;)

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/ --> zapraszam, jeśli spodoba Ci się mój blog, zaobserwuj ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże, cała prawda o kreskówkach :')
    Zapraszam do mnie: www.jestembazylia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń